2012. április 22., vasárnap

Ipswich, Woodbridge

Penteken Zsoltival Londonon kivul jartunk. Jegyet foglaltunk egy egynapos utazasra.
Haat, nem volt jo a valasztas... ha lehetosegetek van londonon kivuli angol telepuleseket megnezni, ne Ipswichbe vagy Woodbridgebe menjetek!!! Es ne az East London busztarsasaggal :P A buszon 70 ev volt az atlag eletkor, pedig mi is ott voltunk. A ket kis varoskaban meg semmi latvanyossag, semmi erdekesseg vagy kulonlegesseg nem volt. Woodbridget pl fel ora alatt bejartuk. Onnantol ugy mentunk vegig az utcakon, h elore mondtuk mi fog kovetkezni: ott lesz a karpitos, aztan a szemuveges, az asztal nevu vendeglo szemben a hollo nevu... es mindig eltalaltuk :D

De azert nagyon jol ereztuk magunkat, sokat viccelodtunk meg ilyesmi. Egy edessegboltba is betertunk. Majdnem az osszes fele gumicukorbol vettunk kettot, h vegig kostoljuk oket. Haat... ennek az lett az eredmenye, h setaltunk, es minden csatornaban, ami mellett elhaladtunk landolt egy gumicukor. Tobb mint a felenek borzalmas ize volt, es a tobbi is csak turheto. Nem volt jo vetel... :D de nagyon nevettunk rajta.

Aztan este en voltam a sracokkal, jo volt nagyon, kirakosoztunk meg ilyesmi. Tok jofejek voltak :)

Szombaton nemet estem volt. Amiota itt vagyok mar volt spanyol, filippino meg roman estem, es most jott a nemet :D Csupa nemetekkel voltunk egyutt szorkozni, vagyis volt  meg 2 spanyol lany, de ok kesobb mar nem jottek velunk. Haat ilyen is volt mar elmondhatom. Kicsit azert sok volt ez a nemet nekem.. a spanyolok meg a filippinok figyeltek ra, h angolul beszeljenek a tarsasagomban, a nemetek meg a romanok nem igazan. Ez van, azert nem volt olyan rossz. :)

Na majd irok meg, de ez most tok bena, mert kaptam figyelmeztetest, h a blogger nem tamogatja mar az internetbongeszomet, szoval en ilyen benan latok mindent, semmi nem jelenik meg rendesen, de emiatt nem fogom a google chrome-ot letolteni.. pff :D

Na csokok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése