2012. május 19., szombat

Majus

Nahat szepen vagyunk, lassan egy honapja, h egy betut sem irtam ide...
Igazabol ennek az az oka, h kaptam megegy allast. Igy nemhogy irni, aludni sem mindig van idom.

De minden remek, sajnalom, azert, h mar nincs annyi idom eljarkalni mindenfele, dehat ez van. Amugy azota, h utoljara irtam voltam egy par helyen. Pl voltam Milton Keynes-ben, ami egy kis varos Londontol eszakra. Semmi nagyon izgalmas nincs ott, de azert nem rossz hely. Es ott voltam eletemben eloszor meleg barban. wooow :D erdekes volt... de a varakozasaimmal ellentetben nem volt rossz :)

Meg voltam Richmondban is. Az Londonnak egy deli resze, ami huuuu elkepesztoen gyonyoru. Az ember el sem hiszi, h meg mindig Londonban van, annyira nem hasonlit a belvarosra. meg van ott egy marha jo park, ahol vannak szarvasok meg mindenfele allatok, meg van egy olyan pont, ahonnan latni lehet London belvarosat, iszonyatosan szep hely.

Ma meg este babysittelek, utana meg megyek bulizni. Vegree!!! :) mar tok regen voltam. Teljesen atalalkult ezzel a masodik munkaval az eletstilusom. De mindenben ott a szep! :)

Soksok puszi mindenkinek, aki meg mindig csekkolja ezt az egyre unalmasabba valo blogot :D

1 megjegyzés: